

Digital ECU Tuner 3
Digital ECU Tuner 3 jest najpopularniejszym urządzeniem typu „piggy back” na naszym rynku. Ze względu na swoje duze możliwości oraz bardzo atrakcyjną cenę, zyskał dużą rzeszę zadowolonych klientów.
4 niezależne mapy 16x16 (mapa paliwa, dwie mapy PWM, mapa zapłonu),
8 map korekcji 16x1,
2 niezależne, przełączane zestawy map,
możliwość modyfikacji pojedynczego sygnału analogowego,
4 wejścia analogowe,
wbudowany DataFlash umożliwiający logowanie sygnałów bez podłączonego laptopa,
pomiar napięcia zasilania,
możliwość modyfikowania sygnału przepływomierza częstotliwościowego (17Hz-4kHz),
obsługa sygnału zapłonowego z wykorzystaniem czujników indukcyjnych, Halla, optycznych oraz sygnałów sterujących modułem zapłonowym. Urządzenie obsługuje zarówno sygnały pojedyncze (single ended) jak i zbalansowane (differential),
obsługa wielu typów zapłonu: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules,
obsługa zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki,
obsługa 4 wtryskiwaczy wysokoopornościowych (praca w systemie "full group"),
wyjście typu ON/OFF sterowane parametrycznie,
automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia,
procedura startowa, hamownia drogowa,
możliwość kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzięki czemu wartości analogowe mogą być wyświetlane w ich realnych wartościach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy szerokopasmowej jako AFR, etc.),
możliwość darmowej aktualizacji firmware w miarę rozwoju urządzenia (np. nowe tryby zapłonu, dodatkowe funkcje),
technologia Fuel Implant umożliwiająca sterowanie paliwem w trybie stand alone.
komunikacja z urządzeniem odbywa się przy pomocy złącza USB
24 miesiące gwarancji na urządzenie.
Windows 2000, XP, Vista, Windows 7, Windows 8
Rozdzielczość ekranu co najmniej 1024x768 16bit,
Procesor z zegarem co najmniej 600MHz,
Port USB.
Urządzenie Digital Ecu Tuner 3,
Kabel USB AA,
Wtyczka,
Komplet pinów do wtyczki,
Dodatkowy zestaw rezystorów oraz dioda prostownicza przydatna przy instalacji urządzenia.
Digital ECU Tuner 3 jest jednym z najpopularniejszych na polskim rynku urządzeń typu "piggy back" służących do modyfikacji parametrów pracy silników spalinowych