

AEM 50-1005
Rzędowa wysokowydajna pompa paliwa AEM 400lph. 400 lph przy 2.96 barów, 270 lph przy 8.27 barów. -10AN wlot i -6AN wylot. Zestaw zawiera pompę paliwa, instrukcje instalacji, łącznik zaworu zwrotnego od -6AN do -8AN, końcówki / osłony / nakrętki końcówek przewodów. Pompa jest pompą uniwersalną.
Wysokoprzepływowa, wysokociśnieniowa pompa paliwa AEM 400LPH AN została zaprojektowana do pojazdów z silnikiem wolnossącym i z silnikami doładowanymi. Można go zainstalować na zewnątrz lub w zbiorniku za pomocą opcjonalnego sprzętu, który jest sprzedawany oddzielnie. Wykorzystuje standardową obudowę „044 Style” i żeńskie przyłącza wlotowe -10 AN i żeńskie -6 AN w celu łatwej instalacji lub wymiany istniejącej pompy paliwowa. Pompa paliwowa 50-1005 zapewnia bardo dobrą wydajności przy zachowaniu bardzo atrakcyjnej ceny.
Wysokoprzepływowa wysokociśnieniowa pompa paliwowa AEM 400LPH może obsługiwać w silniku wolnossącym ponad 1200 KM i aż 860 KM w silniku turbo doładowanym przy doładowaniu 2.06 barów * Zapewnia przepływ 400 l/h (100 g/h) przy 2.75 barów, 340l/h (90 g/h) przy 5.03 barów i 270 l/h (71 gph) przy 8.27 barów.
Pompa paliwowa AEM 400LPH AN o wysokim przepływie jest przystosowana do użytku z paliwami z domieszką etanolu (E85 / E90) i wszystkimi typami benzyny, ale żywotność pompy zostanie zmniejszona, jeśli będzie używana z paliwami zawierającymi 100% etanolu. Gwint wlotowy to żeński ORB 10 AN (łącznik z portem O-ring), a wylot to żeński 6 AN ORB (łącznik z portem O-ring).
Dołączone jest złącze wylotowe męskie 6 do 8 AN ze zintegrowanym zaworem zwrotnym wysokiego ciśnienia, nakrętkami końcowymi, osłonami zacisków i instrukcją montażu. Opcjonalne akcesoria, które są sprzedawane oddzielnie, obejmują wstępny filtr wlotowy z łącznikiem 10 ORB (do użytku w instalacjach w zbiorniku) oraz adaptery wylotowe 8 i 6 bez zintegrowanych zaworów zwrotnych. Okucia akcesoriów są anodowane.